میلاد مسعود 2 اختر تابناک آسمان رفاقت

موضوع خیلی ساده تر از اونی که شما به آن می اندیشید! البته این موضوع در عین سادگی مهم و تاثیر گذار هم هست ... چرا؟ در ادامه متوجه می شوید!

ماه فروردین بدون شک یکی از تاثیر گذار ترین ماه ها در طول سال است. ماهی که در آن بهنام و فروغ به دنیا آمدند. از تاثیرات فروغ همین بس که همسر صدراست و مردی روزنامه نگار را اهل خانه و زندگی کرده است ... حالا کانون خانوادگی صدرا با حضور فروغ، فروغی دیگر دارد.

درباره خودم (بهنام) که خیلی توضیح نمی دهم که ریا نشود. البته اشاره به چند نکته ضروری است. اولاً خب بدون شک من اگر با من دوست نبودید یکی از جذاب ترین و تپل ترین آدم های دنیا را نمی دیدید و این خیلی بد بود. دوم این که اگر من نبودم سفر شهرکرد اینقدر به شما خوش نمی گذشت. حداقل فهمیدید که آدم می تواند در بدترین صندلی های اتوبوس هم به راحتی و آسودگی بخوابد و حتی در جایش جا به جا شود. بعد این که آشنایی تان با من باعث شد متوجه ارزش غذایی و معنوی ماکارونی شوید!

من بیشتر از خودم تعریف نمی کنم که ریا نشود!

به هر حال پنجشنبه هفته جاری مورخ 24 فروردین 91 به مناسبت تولد بهنام صابرنعمتی و خانم فروغ صادقی دورهمی جمع و جوری در منزل مسکونی و محل بنیاد فرهنگی خانوادگی صدرا فروغ منعقد خواهد شد. تایم هم از ساعت 9 شب تا الی آخر وقته. از هواداران و دوستان و آشنایان دعوت می کنیم با حضور در این مجلس خوشحالی و خرسندی خود را از تولد ما دو اختر تابناک آسمان رفاقت بروز و ظهور دهند. باشد روزهایتان پر ماکارونی شود.

درباره هدایای تولد باید بگویم همین حضور شما بهترین هدیه برای تولد ماست (این قسمت فقط تعارف بود و هیچ ارزش مادی و معنوی دیگری نداشت) اما حال که چنین صادقانه اصرار می ورزید از طرف (بهنام) شما در خرید هر نوع هدیه تولدی از جمله آی فون 4S، ای پد 2 ، مک بوک، آی مک، گوشی سامسونگ گلکسی S2 ، عطر و ادکلن های گران و خارجی، ام پی تری پلیر و هدفون، دوربین فیلم برداری فول اچ دی، عینک ری بن اصل، جعبه سیگار خارجی و البته کتاب و سی دی موسیقی و بقیه جینگولی جات آزاد هستید و هیچ محدودیتی ندارید. این یعنی هر چی دلتون میخاد بخرید خودتون دمتون هم گرم، اما لازم به توضیح است از خریدن پوشیدنی جات (لباس) خود داری کنید که با توجه به سایز تو دل بروی بهنام شَر می شه!

فروغ هم میگه: واسه تولد من اگر خواستید چیزی بیارین ترجیحن تو حوزه شال و روسری جات باشه نه چیز دیگه ممنون میشم. شالها و روسری های خوش رنگی تو بازاره :-)

شما دعوتید : هادی، جواد، حامد، حسام، مسعود و افسانه ، زری، صادق و پریسا، فاطی علی اصغر، کمیل و نادیا، گلاره، عاطفه. مهرنوش دخترعمه 

ببخشید دیگه که تولد دو نفره هست و هزینه ش براتون زیاد می افته.