حماسه 18 اردیبهشت

راستش وقتی سن آدم از سی می گذره یه حس و حال خاصی به سراغش می یاد که توصیفش تو دایره ی لغاتی که می شناسم نمی گنجه؛ توی جمعمون این حس رو شاید الان حسام بهتر از هر کس دیگه ای درک کنه؛

بگذریم...

قصد گرفتن جشن تولد نداشتم؛ آخرین جشن تولدم هم به سه یا چهار سال قبل بر می گرده اما امسال بهتر دیدم از قالب این چند سال بیام بیرون و خوشحالم می کنید که به بهونه ی جشن تولدم پنجشنبه 21 اردیبهشت (از ساعت 9 به بعد) به منزلمون تشریف بیارین و دور هم جمع باشیم.

می دونم وسط برجه و جیب بیشتر دوستان بخصوص اصحاب رسانه خالی! اینو خوب درک می کنم اما اصلاً فکر نکنین که این موضوع باعث میشه از خیر کادوی تولد بگذرم!

از اونجایی که سفر بسیار پر خیر و برکت اخیر به خطه ی سرسبز و راننده پرور شمال، درس های بسیار آموزنده و ماندگاری برای من و سایر دوستان داشته و از اون جمله رسیدن به این نکته تاریخی و محوری که همواره دیکتاتوری بهتر از دموکراسی جواب می ده و از اونجایی که ایام الله تولد بنده با ایام همایونی نمایشگاه کتاب پیوند خورده و باز از اونجایی که بین من و کتاب پیوندی دیرین بسته شده لذا اهدای کادوی تولد در قالب "کتاب" رو برای کلیه ی مدعوین عزیز توصیه و تجویز می کنم.

ایضاً از اونجایی که نمی خوام احیاناً تشابه و تسامح و تساهلی جهت انتخاب کتاب در خاطر پرخاطر دوستان خوبم به وجود بیاد، برای هر یک از دوستان، مجرد یا زوج، عناوین پیشنهادی کتاب رو با ذکر انتشارات (صرفاً جهت سهولت امر!) در جلوی اسامیشان اعلام می نمایم! (ببینید چه بچه ی خوبی ام؟!)

باشد تا به این بهانه اگه تا حالا به نمایشگاه کتاب نرفتین، برین و در کنار کار بسیار حاشیه ای خرید کتاب به امر بسیار دلنشین و صد البته خطیر خرید سوغاتی های کرمانشاهی و بستنی های جورواجور و سیب زمینی سرخ کرده ها و هزار البته تلاش مقدس برای ایجاد روابط دیپلماتیک با سایر آفریده های زمینی بپردازید و حظ اش را ببرید!

مشغول الذمه اید اگه در ثواب اعمال هر یک از مناسکی که گفتم یادی از من نکنید... (-:

از طرف بنده و همسر نازنینم، دوستان خوب و عزیزم به شرح ذیل دعوتند:

دوستان متأهل (به ترتیب الفبا )  :D

 

پارسا و مونا

کتاب دالووی

اثر ویرجینیا ولف

نشر نیلوفر

 

صادق و پریسا

کتاب سرخ و سیاه

اثر استاندال

نشر مرکز

 

صدرا و فروغ

کتاب مرگ قسطی

اثر فردینان سلین

نشر مرکز

 

مسعود و افسانه

کتاب آناکارنینا

اثر تولستوی

نشر نیلوفر

دوستان نیمه متأهل :D

 

حامد و نازنین

کتاب عشق سالهای وبا

اثر گارسیا مارکز

نشر آریابان یا روزگار

دوستان مجرد (به ترتیب الفبا )  :D

 

بهنام

کتاب ژرمینال

اثر امیل زولا

نشر نیلوفر

 

جواد

کتاب وداع با اسلحه

اثر همینگوی

نشر نیلوفر

 

حسام

کتاب گتسبی بزرگ

اثر فیتز جرالد

نشر نیلوفر

 

زهرا

کتاب کشتن مرغ مینا

اثر هارپر لی

نشر امیرکبیر

 

عاطفه

کتاب جاودانگی

اثر میلان کوندرا

نشر علم

 

گلاره

کتاب جین ایر

اثر شارلوت برونته

نشر جامی

 

هادی

کتاب موبی دیک

اثر هرمان ملویل

نشر امیرکبیر

 

تبصره: هزار البته حضور خود دوستان را عشق است؛ بی خیال هر چیز خاطر خراب کن!

در آخر بهتون قول می دم ثواب خوندن همه ی این خزعبل نوشته های ادبی رو هدیه به روح پر فتوح همه تون کنم و آرزو کنم که همیشه جسم و دلتون سالم و پاک باقی بمونه.


امضا: کمیل، 18 اردیبهشت 91

نظرات 24 + ارسال نظر
نادیا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

کمیل جونم تولدت مبارک عزیزززززززززم

نادیا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

بچه ها، وافعاً دوست داریم همتون بیاین.
قول میدیم بهتون خیلی خیلی خوش بگذره

صدرا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://namaandan.blogspot.com

خیلی خوب بود

گلاره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

حالا نمیشه بریم میدون انقلاب ؟ رفتن به نمایشگاه رو بهمون واجب کردی ؟؟؟؟

بچه دارن به سمت تک کادویی شدن پیش میرن چه خبره ؟

نادیا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

@صدرا: الان دقیقاً کدوم قسمتش خووب بود؟!!

شایدم از این مدل کامنتاست:
خیلی خوب بود. منم آپم. بهم سر بزن

شاعرمسلک دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

ضمن ابراز مراتب خرسندی خود از برگزاری این محفل پرشور، اعلام می داریم که تعیین فهرست کادوهای پیشنهادی با این جزئیات، مغایر حقوق شهروندی و اصل مترقی ولایت انسان بر جان و مال و ناموس و غیره خود است. و ما زیر بار زور نمی رویم، مگر اینکه زورش پرزور باشد.

نادیا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی دوستان به اطلاع کلیه منتقدین می رساند با توجه به گرامیداشت اصل دیکتاتوری! زور بسیار پر زور است

حامد دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

با توجه به اینکه شاید نازنین نیاد حق من تو کادوها ضایع شده.

نادیا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

کمیل دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام به همه دوستان؛ والله من اصلاً راضی نیستم حقوق شهروندی نقض شه ولی چه کنم که پامو کردم توی چکمه ی رضا خان! حامد جان برای اینکه حقی ازت ضایع نشه تنها یه پیشنهاد برات می تونم داشته باشم:
تمام زورت رو بزن تا نازنین بیاد

نازنین دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک..
ممنون از دعوتت کمیل .. از وقتی نمایشگاه برگزار شده من و حامد میخواستیم بریم ولی .. چشم دیگه واجب شد..

هری هالر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

به! پنجشنبه مونم جور شد...

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام به همگی
والله تولد گرفتن کار بسیار پسندیده ای و من همیشه استقبال می کنم . اما این شیوه کادو دادن یا بهتر بگم کاذو گرفتن منو یاد دعوت کردن هادی انداخت . فکر کنم جو این وبلاگ این طوره .

برای امدن هم به روی چشم پرواز ندارم و می ایم.
ولی قول نمی دم برم نمایشگاه اصلا حالشو ندارم وفت هم ندارم .

نادیا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

@ زهرا: باباااااا، بیزی که می گن شمایی؟!!!

م.ب. سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

کامنتهای صاحب مجلس: ۱
کامنتهای نادیا: ۶ ;)
فکر کنم نادیا متولد شده
یه دفعه قیمت پشت جلد رو هم میگفتی نقدا پرداخت میکردیم خیال ملتی راحت میشد

نادیا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

@ م.ب :
کسی که تولدشه که صاحب مجلس نیست،
کسی که تولد می‌گیره (نادیا) صاحب مجلسه!

ان‌شا ا... تشریف میارین به عینه می بینین

کمیل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

آقا بدِ دغدغه انتخاب هدیه رو از رو دوشتون برداشتم؟!!

آقا در همین مکان مقدس اعلام می دارم همه دوستان عزیزم در خرید هرگونه هدیه و حتی نخریدن آن مخیرند!
توجه شما را به تبصره پایانی متن جلب می نمایم:

تبصره: هزار البته حضور خود دوستان را عشق است؛ بی خیال هر چیز خاطر خراب کن!



کمیل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

چقدر "آقا" می گم من؟!!!

تکیه کلامم "آقا"ست و نمی دونستم؟!!!

جواد جان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

تولد کمیل مبارک؛ اینجانب ضمن ابراز انزجار از نمایشگاه کتاب اعلام می کنم بسیار پیشنهاد خوبی است. اینجانب هرگز در انتخاب و خرید هدیه سلیقه نداشته و تمامی هدایا را به صورت اتفاقی و بدون کوچکترین علاقه و صرفا از سر اجبار می خرم. لذا من به همه پیشنهادات علاقه دارم؛ لکن پیشنهاد کتاب که جای خود دارد.

zahra سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

Bali nadi Jan besiar bizi Chon ya parvazam ya khab ya Ba dostan o bacheha donbale yalali tatali. ;-)
Bad komel in karet ke begi ma chi biarim kare roshanfekranei mibashad( ast) ama zire bar e harf zor nemirim hata age be haq bashe

فروغ چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

از اونجای که جمعه سالگرد ازدواج منو صدراس وقرار بود برویم شمال خیر سرمون و صدرا جان امروز یعنی 4شنبه رفتن سفر بوموسی.. بنابراین شمال رتتته.. میایم با کمال کمیل

بهنام پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

آقا ! من دیر رسیدم انگار! والا من در نظر داشتم برای کمیل عزیز که دوست ترینش می دارم یه آی فون فور اس تر و تیمیز بخرم ... اما بالاخره ایشون بزرگتر ما هستن و لابد صلاح ما را می دانند .... این شد که توصیه ایشان را می پذیرم ... بالاخره آدمی گاهی باید زیر حرف زور بره :))))

م.ب. شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

آقا من از همین تریبون از زحمات کمیل و مخصوصا نادیا و همچنین داداش کمیل تشکر میکنم. فهمیدم صاحب مجلس کی بوده :) الهی پاینده باشید و جمعتون جمع باشه و دلتون خوش.

نادیا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

ممنون م.ب. عزیز.
مرسی از شما و افسانه عزیز و همه دوستان که تشریف آوردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد