نمیرالمومنین آسوده بخواب که صدرا بیدار است

ستاد برگزاری جشن های 2500 ساله تولد صدرا برگزار می کند:


با توجه به اینکه اعلی حضرت صدرا متولد اول اسفند هستند و آیت الله نمیرالمومنین متولد سوم اسفند و اوشان دو روز از اعلی حضرت کوچک تر است، لذا ستاد برگزاری جشن های 2500 ساله تولد ایشان حسب دستور ملوکانه ایجاد شد. به همین مناسبت، این ستاد 2530 مین سالگرد تولد اعلی حضرت صدرا را برگزار می کند.

این مراسم پنج شنبه مورخ 18 اسفند 90 راس ساعت 19:30 شب به وقت محلی بانک ملی شعبه قلهک آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت؛ فلذا از مدعوین ذیل دعوت می شود تا به همین مناسبت در مجلس جشن و سروری که به آدرس: تخت جمشید! خیابان پاکستان، نبش کوچه 14، پلاک 52، واحد 2 برگزار می شود حضور بهم رسانده و طول عمر حضرتش را از خداوند آرزو کنند.

لازم به ذکر است، اعلی حضرت بنا بر نظر ملوکانه خود و پیشنهادات راهگشای شهبانو فروغ، بنا را بر آن دیده اند که جنس کادوهای تولد مبارک خود را حسب نظر و نیاز خودشان تعیین و به رعایا اعلام کنند. لازم به گفتن نیست که این اعلان قطعی و لایتغیر است و دعوت شوندگان حق تغییر و دخل و تصرف در کادوهای پیشنهادی اعلی حضرت و اولیا حضرت را ندارند.


لیست دعوت شوندگان این میهمانی شاهانه به این شرح است: هادی، جواد، بهنام، حامد، مسعود، افسانه، نادیا، کمیل، صادق، پریسا، پارسا، مونا، زری، گلاره، عاطفه.ن.


لیست کادوهای پیشنهادی: اعلی حضرت بنا را بر آن گذاشتند در 2530 مین سالگرد گام گذاری خود بر کره خاکی زحمت رعایا را کم کرده و وظیفه سنگین و طاقت فرسای انتخاب کادو را از دوش نحیف آنها برداشته است، فلذا پیشنهاد می شود هر کدام از دعوت شوندگان عزیز به انتخاب خود یک عدد شارژ ایرانسل به هر مبلغی که خود مایل هستند ابتیاع کرده و در شب شادی و سرور به ایشان اهدا کنند.

نظرات 6 + ارسال نظر
نادیا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

اعلی حضرت صدرا،

ضمن (جای استاد قاضی زاده خالی!) قدردانی از دعوت جنابعالی، بدینوسیله به اطلاع می رساند جواب قطعی حضور و یا عدم حضور خود را ASAP پس از کسب نظر همسر محترم به استحضار می رساند.

شایان ذکر است که برای نخستین بار! بارِ سنگین تفکر خریدِ هدیه به کلی از دوشمان برداشته شده است و از این باب کمال تشکر را داریم.

و من ا... توفیق

م.ب. دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

بدینوسیله تولد موت المونین را به ارواح طیبه و طاهره و مقدسه و منصوره آنیتا و شقایق و ماگنولیا و پانته آ تبریک میگویم و از خداوند منان طول آن جناب را خواهانم و خداوند به عرض ایشان فزونی بخشیده و در آن عزیز سفر کرده بنماید.

از طرف صاحب مجلس نیز متقابلا آرزوی راز بقا را برای سایر بازماندگان مجسم میکنم اصن یه وضعی.

.... دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

نظر

بهنام دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

من در بیانیه ای شدید لحن از این که به تولد شما دعوت شدم تشکر به عمل می آورم. از همین تریبون اعلام می کنم نوع کادوی پیشنهادی برای این جانب خنده دار به نظر می رسد و اعلام می کنم بنده خدا همه ور می دارن شارژ میارن می مونه رو دستت. پس خواهشمند است نوع هدیه را به صورت واضح تر مشخص کنید. با تشکر / بهنام

پریسا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

بنده به عنوان یک ترک خالص ادبیات واحد شما را درک نکردم پس به همین زبان ساده فارسی که سال ها طول کشیده اونو بعد از ترکی یاد بگیرم می گم: از اونجایی استاد چناری در ایلام حضور دارند و بنده به همراه مادر گرام مشغول چیدمان وسایل در منزل جدید که دو روز است به آن اسباب کشی کردیم هستیم، پس متاسفانه نمی تونیم بیایم تولد. البته گفتنیه که کادوی شارژ ایرانسل حضرت متعاقبا تهیه میشه و فکر نکنید که پلاس نمیشیم خونتون .....ایشالله 100 ساله بشی با فروغ بانو شاد و خوش و سلامت در کنار هم باشید و از این حرفها.......

کمیل چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

تولدت مبارک صدراجان
خوشحال می شم که در جشن تولدت شرکت داشته باشم
به اتفاق نادیابانو حضور خواهم داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد