نمیرالمومنین آسوده بخواب که صدرا بیدار است

ستاد برگزاری جشن های 2500 ساله تولد صدرا برگزار می کند:


با توجه به اینکه اعلی حضرت صدرا متولد اول اسفند هستند و آیت الله نمیرالمومنین متولد سوم اسفند و اوشان دو روز از اعلی حضرت کوچک تر است، لذا ستاد برگزاری جشن های 2500 ساله تولد ایشان حسب دستور ملوکانه ایجاد شد. به همین مناسبت، این ستاد 2530 مین سالگرد تولد اعلی حضرت صدرا را برگزار می کند.

این مراسم پنج شنبه مورخ 18 اسفند 90 راس ساعت 19:30 شب به وقت محلی بانک ملی شعبه قلهک آغاز می شود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت؛ فلذا از مدعوین ذیل دعوت می شود تا به همین مناسبت در مجلس جشن و سروری که به آدرس: تخت جمشید! خیابان پاکستان، نبش کوچه 14، پلاک 52، واحد 2 برگزار می شود حضور بهم رسانده و طول عمر حضرتش را از خداوند آرزو کنند.

لازم به ذکر است، اعلی حضرت بنا بر نظر ملوکانه خود و پیشنهادات راهگشای شهبانو فروغ، بنا را بر آن دیده اند که جنس کادوهای تولد مبارک خود را حسب نظر و نیاز خودشان تعیین و به رعایا اعلام کنند. لازم به گفتن نیست که این اعلان قطعی و لایتغیر است و دعوت شوندگان حق تغییر و دخل و تصرف در کادوهای پیشنهادی اعلی حضرت و اولیا حضرت را ندارند.


لیست دعوت شوندگان این میهمانی شاهانه به این شرح است: هادی، جواد، بهنام، حامد، مسعود، افسانه، نادیا، کمیل، صادق، پریسا، پارسا، مونا، زری، گلاره، عاطفه.ن.


لیست کادوهای پیشنهادی: اعلی حضرت بنا را بر آن گذاشتند در 2530 مین سالگرد گام گذاری خود بر کره خاکی زحمت رعایا را کم کرده و وظیفه سنگین و طاقت فرسای انتخاب کادو را از دوش نحیف آنها برداشته است، فلذا پیشنهاد می شود هر کدام از دعوت شوندگان عزیز به انتخاب خود یک عدد شارژ ایرانسل به هر مبلغی که خود مایل هستند ابتیاع کرده و در شب شادی و سرور به ایشان اهدا کنند.