اطلاعیه‌ی شماره یک

«و من یعظم شعائر الله، فانها من تقوی القلوب»

 

ملت شهیدپرور و همیشه پُرصحنه‌

نظر به اینکه در ایام‌الله میلاد باسعادت اِن‌مین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت قرار داریم، پسندیده است دوستان گرامی در محفل انسی که به همین مناسبت در محل بیت اینجانب برقرار خواهد بود، حضور به هم رسانند. لکن، از آنجا که اولاً «بیت» اینجانب در واقع «مصرع»ی بیش نیست و گنجایش حضور پرشور همه‌ی دوستان را ندارد؛ و ثانیاً تجربه‌های قبلی نشان داده در صورت شلوغی بیش از حد مهمانی، تقریباً به هیچ‌کس خوش نخواهد گذشت، تصمیم گرفتیم مراسم امسال را در دو نوبت صبح و عصر... نه، ببخشید، در دو نوبت پنج‌شنبه‌شب و جمعه‌شب برگزار کنیم. به همین منظور به سلیقه‌ی شخصی خودمان، شما دوستان گرامی را به دو تیم «الف» و «ب» تقسیم کردیم تا ان‌شاءالله به حول و قوه‌ی الهی، تفرقه بیندازیم و حکومت کنیم.

اینک فهرست دو تیم:

تیم الف: جواد، کمیل، نادیا، حامد، عاطفه.ن، زهرا، صدرا، فروغ، بهنام (زمان پذیرایی: پنج‌شنبه 12 آبان)

تیم ب: مسعود، افسانه، پارسا، مونا، نازنین، پورنگ، عاطفه.پ، علیرضا، حسام (زمان پذیرایی: جمعه 13 آبان)

 

چند نکته‌ی مهم:

1- دوستان لطف کنند و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه خبر حضور یا -خدای ناکرده، زبانمان لال- عدم حضورشان را به هر طریق ممکن اعلام کنند. عدم اعلام آمادگی به‌معنای انصراف تلقی خواهد شد و عمراً هیچ راهی برای تجدید نظر وجود ندارد.

تبصره- اگر اعلام حضور کنید و بعد غیبت کنید، از تمام ظرفیت دیپلماسی‌مان علیه‌تان استفاده می‌کنیم تا از مهمانی‌های بعدی در سراسر جهان محروم شوید!

2- هر کدام از مهمانی‌ها که تعداد حضارشان به زیر پنج نفر برسد، لغو خواهد شد و افراد باقیمانده به مهمانی دیگر می‌پیوندند. در صورتی که مجموع اعلام‌آمادگی‌کنندگان 12 نفر یا کمتر باشد، مهمانی‌ها ادغام می‌شوند. امکان لغو هر دو مهمانی وجود ندارد.

3- ساعت شروع مراسم‌ها 8:30 شب و ساعت پایان هم -ان‌شاءالله، اگر ورق و پانتومیم و موش‌توسوراخ اجازه دهد- قبل از 1:30 صبح خواهد بود.

4- بالاغیرتاً گیر ندهید که چرا من در تیم «الف» هستم یا در تیم «ب» نیستم. به جان عزیز خودمان که الآن فقط 27 بهار ناقابل را تجربه کرده‌، بهترین ترکیبی که می‌توانستیم انتخاب کنیم، همین بود. جابجایی اعضای تیم‌ها تقریباً محال است.

5- فکر حضور در هر دو مهمانی را به مخیله‌تان هم راه ندهید. به‌شدت برخورد خواهد شد!

6- پیشنهادهای جایگزین شما را می‌پذیریم، ولی برای مراسم‌های بعدی. این‌یکی همین‌طوری که عرض کردیم برگزار خواهد شد. سعی نکنید سیستم را عوض کنید؛ خودتان را تطبیق دهید.

7- فهرست کادوهای پیشنهادی برای گرامی‌داشت مقام شامخ اینجانب در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.


والسلام علی من اتبع الهدی

دوشنبه، 9 آبان‌المبارک، سنه 1390 خورشیدی

هادی

نظرات 13 + ارسال نظر
بهنام دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

البته از این که هر روز دوستان یه شگفتی جدید می آفرینند آدم خوشحالی بهش دست می دهد. این هم یکی از همین شگفتی ها بود که آفریده هادی جان. من نمی توانم بگویم با این نوع تیمی مهمانی گرفتن موافقم که واقعاً هم نیستم. فک کن مسعود نباشه ... اصلن به آدمی خوش نمی گذرد. آره ... ولی از قدیم الیام گفته اند که مهمان «خر» صاحاب خونس ... یعنی شما هر تصمیمی بگیرید ما باید اطاعت امر کنیم. اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که خب معمولاً تمام دوستان حضور به هم نمی رسانند و این موضوع می تواند به این منتهی شود که یک مهمانی بدهی و همه دور هم باشیم ... تاکید می کنم مهمونی بدون مسعود اصلن هیچی دیگه :))) من البته طی همین کامت حضور خودم رو اعلام می کنم. منتظر دیگر نظرات ژیشنهادات و انتقادات هستیم ... بعله ...

مهرآوه دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام اول از این نوع شیوه دعوت تولد و وقت و خلاقیتی که گذاشتی ممنونم و قشنگ بود. اما گروه گذاشتن کار جالبی نیست چون این جمع همه با هم دوست هستن گروه گذاشتن ماله کسایی که از گروه مختلف باشن و همو نشناسن . اما باز هم منم مثل بهنام به نظرت احترام میذارم . پتج شنبه جایی دعوتم که ۲ هفته پیش دعوت کرده . چون جابجایی نداریم پس احتمال داره نیام . اما اگه برنامم عوض شد ۴ شنبه می خبرم . امید وارم همه با هم دوره هم جمع شیم نه گروه گروه اما این کارا از تو بعید نیست .

نادیا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام.
البته شایان ذکر است که ما در کل زیر بار حرف زور نمی رویم، مگر اینکه زور پر زور باشد که ظاهرن هم همینطور است. به قول دوستمان ما ... صاحب خانه ایم . در هر صورت اینجانب به تنهایی! اعلام حضور می کنیم و همسر گرام در نظر بعدی حضور یا زبانمان لال عدم حضورشان را به اطلاع می رسانند. باشد که در آتی مصرع شما به مثنوی مبدل گشته و گنجایش حضور تمامی ما عزیزان را داشته باشد.

حامد دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام.کاری به اینکه چرا تو تیم الف هستم و تو تیم ب نیستم ندارم اما کلا حرکتت نو و تازه بود.یادت باشه حتما فلسفه این گروهبندی و ترکیب نفراتو بگی.البته خوشحالم که تیم 4 نفره ورق بازی رو به هم نزدی تا بازم کوت بشی.من میام انشاالله

صدرا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://namaandan.blogspot.com

فروغ به دلیل سالگرد مادربزرگش روز پنشنبه میره شاهرود و تهران نیست.

کمیل دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام آقای خاص!
ممنون از دعوتت
ظاهراً منم باید اینجا مثل بقیه دوستان چیزی بنویسم:
به هر حال تو صاحب خونه ای و این تیم کشی رو هم می ذارم به حساب همون فضای مصرع گونه خونه ای که در حال حاضر توش ساکنی و نه چیز دیگه...
ولی قبول داری آدم با خوندن این دعوتنامه ی جشن تولد، حالش یه جوری می شه؟!
زبان طنزی که از اون برای نوشتن این دعوتنامه استفاده کردی، نتونست تلخی حسی رو که پس از خوندن دعوتنامه به سراغم اومد ازم بگیره!
باز هم تاکید می کنم این حق توئه که در دعوت و چینش بچه ها برای جشن تولدت مخیر باشی.
من از طرف خودم به این دعوت و به این انتخاب احترام می ذارم و امیدوارم حضورم باعث رنجش دیگر دوستان حاضر در جمع نباشه...

جواد دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

من از همان ابتدای خواندن این مطلب با اینکه به لحن مقام عظمای ولایت و با صدای بلند می خواندم و میخندیدم درست مثل بادکنکی که صدای بلانسبت .... می داد ذوقم خشکید و آرام آرام خواندنم کم رمق تر شد. البته از فرم این نوشته بیشتر از مغز نوشته خوشم آمد ولی ناچارم نظر صریح خودم را به اطلاع ملت همیشه پای صحنه برسانم که اینجانب جواد حیدریان فرزند سیامک "تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نمی شوم."
ضمنا به دیدگاه اینجانب بند 4 بیانیه که می گوید:" بالاغیرتاً گیر ندهید که چرا من در تیم «الف» هستم یا در تیم «ب» نیستم" مشکل مضمونی و محتوایی دارد و اینجانب معتقدم خطاب آن مطلقا با گروه الف است و گویا گروه ب افرادی جدا بافته اند که برای نگارند محترم ترند و انگار بودن در گروه ب نوعی فضیلت به حساب می آید. لذا خود را مجاز می دانم از برادر عرزشی آ سید هادی چاوشی بخواهم در این بند تجدید نظر نماید وگرنه پیامدهای ناخواسته دارد و عواقب آن بر عهده ایشان می باشد. اما موافق آنم که این تقسیم بندی بر هم بخورد تا من هم در این مراسم احتمالا با شکوه به صرف همه چی شرکت کنم.

خود پارسا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

با نام ویادشهدا که با خون خود، درخت اسلام راآبیاری کردند.

(بدون مقدمه) این چه وضع مهمونی دادنه؟
من وهمسرمحترمه با جنس مهمانی که همانا تولداست ،کاملا خرسندیم ولی ازآن بیت دار محترم تقاضاداریم که مارابصورت نخودی درهردوشب پذیراباشند. باشدکه کمکی ولوناچیزازدست وزبان ما برآید.

نادیا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

خداییش من دلم برا این دعواهای وبلاگی خیلی تنگ شده بود. مرسی هادی جان

حامد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

هادی بهتره که این تقسیم بندیو برداری.من فکر نمیکردم تا این حد موضعگیری بشه.بهتره یه چاره دیگه بیندیشی.البته مثل قضیه اون پستت که دعوا راه انداختی و خودت سکوت کردی انگار اینجا هم میخوای سکوت کنی.اطلاعیه شماره دو رو بده تا اغتشاش نشده.

افسانه سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

هادی کاری کردی که احتمالا به اتفاق همه دارن نقشه می کشن که شب تولدت رو با دور از جون قتلت یکی کنن:)
من که به شخصه بدون هر گونه جهت گیری به هادی حق میدم چون صاحبخونست و حتما یه چیزی می دونه که ما نمی دونیم وگرنه فکر نمیکنم هادی آدمی باشه که بخواد جدایی بندازه بین بچه ها....و به بقیه هم حق می دم چون می خوان همه دور هم باشن.
بچه ها لطفا با هم مهربون تر باشین:)

افسانه سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

حالا واسه اینکه بحث عوض شه بگو ببینیم چی می خوای آقا پسر؟

م.ب. سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

چه جالبه٬ تا این لحظه ۷۴ بازدید کننده داشته این وبلاگ در حالی که ما فقط ۱۸ نفریم. این نشون میده همه با چه جدیتی پیگیر ماجرا هستن
بچه ها هادی الان نشسته اون بالا نگاه به واکنشهای ما میکنه و میخنده. بیایید واسه اینکه عبرتی شود برای سایرین همگی جمعه بریم خونش هرچی هم خودمون خواستیم ببریم براش٬ همه هم از جنس کاردستی باشه.
بابا من متعلق به همتونم انقد دعوا نکنین که چرا من تو گروه شما نیستم. با توام بهنام :)))
من همش غصه میخورم که چرا با جواد، صدرا، فروغ٬ کمیل، نادیا، حامد، عاطفه.ن، زهرا و بهنام هم گروهی نشدم. بیا اینم از اگزیستانس ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد